lauantai 27. elokuuta 2011

Viikonloppua ja kirpparilöytöjä...

Ystävä kävi viikolla kylässä ja toi minulle hienon patsaan koristeeksi lipaston päälle. :)
Tänään olimme työkavereiden kanssa Yyterissä mökillä, ihan kivaa oli.
tässä kuva tuosta ystävän tuomasta patsaasta, on ostettu Kontista.

Porissa on kaupunki päättänyt ilahduttaa ihmisiä auringonkukkasilla, vanhempieni takapihalla saa katsella niitä...ja oli kylttikin ilmestynyt että niitä saa ottaa kotiinkin maljakkoon, niimpä kävin hakemassa :)




Eilen ehdin pikaisesti käydä kirppiksellä ja kyllä sieltä aina jotain kivaa mukaan tarttuu... kivat lasit 4kpl yhteensä 2,80€, ja ihana emalikippa 3€ oli ihan pakko ostaa koska kippa oli kuin uusi :)




Isäni antoi minulle Mummun vanhan herätyskellon, aina olen tuosta kellosta tykännyt, ja toimii, oliskohan 1930 luvulta.... ellei jopa vanhempi. Ja sain myös vanhan jakkaran, ensin meinasin entisöidä mutta päädyin kuitenkin vain pesemään tuolin hyvin ja pitää se sellaisenaan, 1930 luvulta. Jakkara ollut Mummun ja Papan ja Isä sen minulle antoi. se päätyi minulle kukkapöydäksi...




3 kommenttia:

  1. Tuo mummun vanha herätyskello ja mummun ja papan jakkara ovat liikuttavia ja hienoja, tosi aarteita.

    VastaaPoista
  2. Ihan kuin sinulla olisi nuo auringonkukkakuvat samat kuin Virveriikka-blogissa. Kai tiedät, ettei toisten blogeista saisi ilman lupaa kopioida kuvia.

    VastaaPoista